Sparkly Santa Hat Ice Cream

Monday 23 January 2012

keluar----->masuk


saya tahu bukak sekolah lepas raya cina neyh saya akan kehilangan ramai kawan dan akan dapat ramai kawan baru !adushh ..sedeyh rasanya ~ saya sayang sangat dengan r&v !tapi nak buat macam mana kann ???adat la tuhh bertemu berpisah !huh ~ rasa nak pusing jew balik jam kat dinding ..tapi taknak ulang balik PMR lahh !hahahaha ...sumpah sekarang neyh air mata tengah meleleh kat pipi ..sebak sangat ,tak tahu kenapa !rasa macam tak boleh nak terima semua takdir neyh ..astaghfirullah ~ apa yang saya dah buat neyh .. "syafiqah !relakan pemergian mereka !mungkin awak akan berjumpa dengan kawan yang boleh menggantikan tempat dia.." "Tak !takde sape boleh ambil posisi kawan saya ,,saya sayang sangat dekat dia dan kasih sayang saya takkan pudar untuk dia ..faham ???'' "syafiqah ,bersabar lahh ,Allah mengetahui yang terbaik untuk awak .." "Terima Kasih atas nasihat awak ! saya sangat menghargainya ..saya cuma mengharap satu benda jew kalau dye keluar dari sekolah tuhh " "apa dia???" "saya harap KAWAN saya tuhh dapat kekalkan imej sekolah agama dye  di sekolah baru nanti ,saya tak harap awak pakai tudung labuh ,cuma saya mintak awak jaga batas pergaulan awak antara lelaki dengan perempuan ,itu jew yang saya harapkan dari awak !insyaallah kalau panjang umo kita akan berjumpa lagi dan jika sebaliknya ,saya harap awak maafkan segala kesilapan saya dan halalkan segala2nya yang awak pernah bagi kat saya !doakan kejayaan saya dan kawan2 yang lain..sayang kamu (MARINA HARUMI) ! " "itu jew pesanan terakhir saya untuk awak "
.
.
.
.
hatiku bermonolog sendiri !.
.
.
.
.
sekian ,wassalam ~
 
assalamualaikum ..

No comments: