Sparkly Santa Hat Ice Cream

Sunday 22 January 2012

kat sekolah gaduh ..kat rumah baik ???

assalamualaiku ..
saya nak cerita pasal sorang kawan saya neyh ..nama dye saya gelar aris lahh !sedap gak kann ???hahahahaha ..kalau tak suka cakap taw ,bukan apa kalau letak nama betul malu pulak kann ??? :)
aris neyh nak kata baik tuhh boleyh tahan lahh ,nak kata jahat tuhh tak lahh cuma nakal tuh sket lahh ,adoii ~ maaf yew aris ~ ada satu hari neyh saya mesej ngan si aris neyh ..then aris neyh tanya kat saya ,, ''kenapa bila kita kat luar baik jew erk ???tapi bila kat sekolah mesti selalu gaduh ???'' saya pun berkata .."siapa yang carik pasal dulu???'' kemudian aris berkata lagi ''aku ke???'' saya pun menjawab ''yelahh ..ko start dulu !bila jumpa aku ada jew yang tak kena !aish ~ aku sabar jew ngan ko taw ..'' aris yang berhati lembut neyh pun berkata ''aku mintak maaf lahh yea ,kalau selama neyh aku kasar dengan ko dan terima ksih laa sebab selalu bersabar dengan aku !'' wahh ..terima kasih la yew aris saya seronok sangat lepas awak mintak maaf kat saya ..kalau kalian nak kenal ngan aris neyh ,carilah dia kat SAMTS Salahuddin Abdul Aziz Shah ..tingkatan 4 sebaya ngan saya ~ sekian ..
wassalam ~

No comments: