Sparkly Santa Hat Ice Cream

Monday 23 January 2012

balik asrama ^___^

assalamualaikum ..
sebenarnya saya dah ngantuk sangat!tapi tangan saya belum ngantuk agy taw ..hary neyh hari yang dinantikan oleh student Samt Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah ..balik asrama ~ waa ,,,dengar perkataan tuh semua orang pasti merungut !termasuklah diri ini ,tak tahu kenapa tapi adat kodd ~ lalalalalalala ..ngantoknya -.- ! oke lahh ,kebiasaannya malam last dekat rumah ,pelajar samt neyh mesti semua sibuk dengan buku ..hohohohoho ..bunyi macam gempak !padahal mukabuku ..wekk :) saya pun tergolong jugak lahh ..sebenarnya saya tengah tension dengan homework yang belambak neyh ..dah tension baik update blog lagi seronok !meluahkan perasaan kat sini ..lolalolalolalola ..adushh ..peningnyaa ~ barang tak packing lagy ! baju tak iron lagy ..matilah saya besok kena tazkirah dengan mak saya ~ terpaksalah esok menadah telinga ..hahahahahaha ..bosan kann ???duk asrama lagi bosan !wek :) rinduu kat mak+abah !huhuhuhuhu ..
#gilak punya luahan !neyh la manusia yang takde kerja sengaja mencari kerja ..
.
.
.
sekian~
.
.
.
.wassalam ~

No comments: