Sparkly Santa Hat Ice Cream

Sunday 22 January 2012

^_____^

assalamualaikum ..
bukak sekolah kitorang (dak tingkatan4) disuruh untuk pilih kelas !alhamdulillah ,saya layak untuk ambik kelas sains ..mula2 saya rasa terkejut+teruja sangat sebab tak pernah terbayang yang saya akan duk kelas dengan budak2 pandai..maklumlah ,saya dulu kelas belakang !tiba2 ,naik tingkatan 4 satu kelas ngan budak2 kelas depan ! aish ..kekok gilaa ~ setakat neyh belajar alhamdulillah ake saja ..belum ada masalah lagy ..cuma kadang ada sedikit tension lahh ..tapi nak buat macam mana kann ???saya pilih aliran tuhh ,jadi saya kenalah pandai tanggung !kann ???cuti raya cina cikgu bagi homework banyak yang teramat ,saya buat sampai tak sarapan+makan tengahari !sakit kepala tak yah cakapla ...adoii ~ nak kejar impian mesti kena berkorban kann ???baiklah ,walau apa pun yang terjadi saya tetap akan mengejar impian saya dan buktikan pada kedua ibubapa saya yang sebenarnya saya boleh lebih cemerlang dari abang saya dan jadik macam yang mereka impikan !doakan kejayaan saya ...
saya cuma mengharapkan yang kawan2 sekalian boleh memberi tunjuk ajar dan perbaiki kelemahan saya dalam mengejar impian saya neyh ~
sekian ,jika ada sebarang kesilapan harap diampunkan dan halalkan ilmu yang kalian pernah kongsikan dekat saya ..
wassalam ~

3 comments:

Izzuddin Sairan said...

karangan. :)
good job Syafiqah.
Good luck~

You Have said...

haha..nice speech..nty bley ms0k syarahan..

nur syafiqah said...

terima kasih idin ..
nice ???tenkiu !syarahan ???takpe lahh bukan bidang saya ~